SÅ LÅGT! ;@

Hejj alla nördar :D
Nyss när jag loggade in på msp såg jag världens ELAKASTE forum! -.- :S
Bild på forumet :

( Tryck på bilden för den ska bli större )

Bilden e nog för liten men så här stog det exakt :

''Azzå det e inte kul.. sluta tycka att brunnetter  är såå mkt bättre..för det e helt fel...
Det finns lika många skämt om brunetter tex..domma tog 5 sek att komma på..

Det var tre blondiner som hittade en ande och fick 1 önskning var.
Den första önskade sig sötare poff!! inget hände..
Den andre önskade sig smartare!! poff inget hände..
Den tredje önskade sig dummare poff!! så blev hon brunett!!

Hur tar man sönder en spegel??
Man ställer en brunett framför..

Varför e blondiner så söta??
För att man bara har brunetter att gemnföra dom med..

Brunetten:Jag e såå söt...
Blondinen:Jag behöver inte 10 Kg smink för att se bra ut...

Blondinen ställer sig framför den söta killen..
Brunetten ställer sig framför blondinen..
Killen säger till brunetten:Kan du flytta på dig du skymmer utsikten..

 

Så sluta dra skämt om blondiner för de e nt kul xD ''

___________________________________________________________

Det skrev tjejen i forumet! :mad:
Jag är brunette och jag skäms nt! Ingen här på msp har skämtat om blondiner! 
Hon behöver inte göra vissa som är brunetter lädsna för inget de har gjort! Fatta då!? Proplem med att folk har känslor? :@ Folk kan nt göra något åt att de är brunetter elr blondiner elr vad man nu är!
Väx upp ni som gör sånna dumma skämt! ;@
Ingen är perfekt! -.-'' Och det var värkligen nt ett skämt enligt min del!

Sry om jag var otrevlig med man gör nt så ;(

Det var allt från mig ;**
Ses alla Nördar :cool:


Kommentarer
Postat av: Jenny_sweet

Hur kan hon tycka att det ee fel med blondin-skämt när hon själv gör elaka brunett-skämt!! x(

jag ee också brunett och blir faktist ledsen av sånt! :'(

2011-09-14 @ 18:04:46
URL: http://mspjenny.bloggplatsen.se/
Postat av: 100 % Fashion

Jag håller med dig!

2011-09-15 @ 19:55:02
URL: http://mspnerds.blogg.se/
Postat av: nejvi

höller med ;( jag är brunet och jag är nöjd med att vah det ;(

2011-10-18 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0